Kosmetologia estetyczna

Zabieg OSOCZEM BOGATOPŁYTKOWYM to najbardziej odmładzający zabieg (poza własnymi komórkami macierzystymi pacjenta), pozwalający uzyskać naturalny lifting i promienny wygląd.
Terapia własnym osoczem bogatopłytkowym pacjenta to specjalny program wykorzystujący własne procesy regeneracyjne i naprawcze organizmu. Zabieg daje trwałe, widoczne efekty odmłodzenia skóry.
Płytki krwi zawierają czynniki wzrostu, które stymulują komórki skóry do samoodnowy. W efekcie skóra staje się gładsza, bardziej elastyczna i wyraźnie młodsza. Wygładzają się drobne zmarszczki, a twarz nabiera blasku.
Osocze bogatopłytkowe podane w skórę uruchamia proces, którego zadaniem jest stymulacja komórek skóry do namnażania oraz pobudzanie fibroblastów do wytwarzania nowego kolagenu. W efekcie uzyskujemy regenerację i odnowę skóry, jej nawilżenie i odmłodzenie.

Ponieważ osocze bogatopłytkowe jest preparatem pozyskiwanym z krwi pacjenta nie ma ryzyka reakcji uczuleniowej a zabieg jest całkowicie bezpieczny.

Zabieg polega na pobraniu krwi własnej pacjenta poprzez specjalny zestaw do pobierania krwi bezpośrednio do specjalnych probówek, następnie probówki z zawartością krwi umieszcza się w specjalnej do tego celu wirówce laboratoryjnej i wiruje z odpowiednią prędkością i czasie. Płytki krwi zostają oddzielone od pozostałych składników, a następnie zagęszczone i zawieszone w osoczu krwi.

Wskazania do zabiegu:

• rewitalizacja skóry (w szczególności trudnych okolic oczu lub szyi);
  • leczenie blizn potrądzikowych;
  • leczenie łysienia;
  • poprawa kolorytu, gęstości i napięcia skóry;
  • przyśpieszenie gojenia po zabiegach laserowych;
  • profilaktyka starzenia się skóry.

Zabieg jest dość szybki i prosty. Koncentrat bogatopłytkowy wraz z osoczem odciągany jest do strzykawki. Odpowiednio przygotowany preparat osocza bogatopłytkowego wstrzykuje się do skóry w wybrane miejsca z zastosowaniem techniki mezoterapii igłowej lub liniowo, wzdłuż zmarszczek i fałdów skóry, używając kremu znieczulającego dla pełnego komfortu pacjenta.

Bezpośrednio po zabiegu skóra leczona może być lekko obrzęknięta, obolała i napięta. W miejscach iniekcji mogą pojawić się zasinienia, które ustępują w ciągu 7 do 10 dni.
Przez okres kilku do kilkunastu godzin w miejscu podania, szczególnie w okolicach skóry owłosionej głowy, wyczuwalne są zgrubienia, które można delikatnie rozmasować.

Pierwsze efekty zabiegu widoczne są po dwóch tygodniach. Przebudowa tkanek zaczyna się już po 48 godzinach od pierwszego zabiegu. Poprawę napięcia, elastyczności, gęstości skóry, przebudowę włókien kolagenowych, wypełnienie drobnych zmarszczek uzyskujemy po wykonaniu serii 4-6 zabiegów.

Przeciwskazania do zabiegu:

• ciąża oraz okres karmienia,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • choroba nowotworowa,
  • choroby przebiegające z zaburzeniami funkcji lub liczby płytek krwi,
  • zaburzenia krzepliwości krwi,
  • choroby krwi,
  • aktywna opryszczka lub inne zakażenia skóry.

Cena zabiegu: od 499,-

MEZOTERAPIA IGŁOWA to wykorzystywana od lat w medycynie estetycznej doskonała metoda profilaktyki starzenia się skóry, oddalająca moment pojawienia się zmarszczek. Jest również pierwszym krokiem w poprawianiu kondycji i wyglądu skóry, jej odmłodzenia oraz rewitalizacji, a także doskonałym uzupełnieniem przy stosowaniu wypełniaczy i laserów. Stosowana jest też w leczeniu cellulitu i redukcji tkanki tłuszczowej oraz do zapobiegania wypadaniu włosów.

Wskazania do wykonania zabiegu:

• skóra pozbawiona blask i świetlistości
  • drobne zmarszczki,
  • skóra wiotka i zmęczona,
  • skóra wymagająca odżywienia i regeneracji,
  • skóra sucha, odwodniona,
  • rozstępy,
  • zasinienia i obrzęki pod oczami,
  • wypadanie włosów

Zabieg mezoterapii nie wymaga ze strony pacjenta szczególnych przygotowań. Trwa od kilkunastu do kilkudziesięciu minut w zależności od wielkości obszaru poddawanego terapii. Polega zaś na bezpośrednim wstrzyknięciu w skórę niewielkich dawek substancji leczniczych bardzo cienką igłową w skórę. Skład dostarczanego koktajlu uzależniony jest od potrzeb pacjenta oraz rodzaju wykonywanego zabiegu. Wstrzykiwane substancje aktywne to najczęściej  m.in.:  preparat wypełniający zmarszczki, o działaniu nawilżającym, kompleks witamin,  aminokwasy, składniki mineralne, koenzymy.
Nakłucia są mało bolesne. Jeśli pacjent ma niski próg wrażliwości na ból, można zastosować znieczulenie kremem.

Po zabiegu skóra może być lekko zaczerwieniona. Mogą pojawić się również wybroczyny lub siniaczki. Istnieje możliwość wystąpienia rumienia lub obrzęku, który może utrzymywać się do kilku godzin po zabiegu i jest najczęściej wynikiem reakcji skóry na nakłucia bądź alergie.

Poza łagodzeniem tych objawów i nieforsowaniem skóry pacjent nie ma szczególnych wskazań po zabiegu i może właściwie natychmiast wrócić do naturalnego trybu życia.

Spektakularne efekty można zaobserwować wykonując zabieg mezoterapii w serii, liczba zabiegów uzależniona jest od stanu skóry i oczekiwań pacjentów. Średnio należy wykonać od 3-6 zabiegów w odstępach 10-14 dniowych

Przeciwskazania do wykonania zabiegu:

• alergia, uczulenie na składniki preparatu
  • ciąża, okres karmienia piersią
  • stany zapalne na skórze, opryszczka
  • zła tolerancja zabiegu (skóra naczynkowa, ryzyko powstawania zwłóknień)
  • choroby nowotworowe
  • stosowanie leków przeciwkrzepliwych (aspiryna)

Cena zabiegu: od 399,-

DERMAPEN to urządzenie medyczne pozwalające wykonywać zabiegi odmładzające i lecznicze na całej twarzy, szyi, dekolcie, brzuchu, udach, pośladkach, dłoniach. Także na skórze głowy, w naturalny sposób pobudza procesy regeneracyjne w skórze, stymulując jej odnowę poprzez frakcjonowanie mikroigłowe.

Funkcja mikronakłuwania skóry pozwala na lepsze przenikanie przez skórę substancji czynnych stosowanych w mezoterapii, zmniejszając do minimum odczuwanie bólu czy dyskomfortu.

Wskazania do wykonania zabiegu:

• wygładzanie zmarszczek
  • zmniejszanie widoczności porów skóry
  • efekt pogrubiania skóry w miejscach, gdzie jest wiotka
  • rozstępy
  • blizny potrądzikowe i oparzeniowe
  • leczenie wypadania włosów
  • zmarszczki i przebarwienia dekoltu
  • zmarszczki na szyi
  • cellulit
  • odmładzanie dłoni

Obszar skóry, który ma zostać poddany zabiegowi znieczula się kremem znieczulającym oraz dezynfekuje. Następnie nakłada się na skórę odpowiedni do zabiegu preparat. Wykonuje się kilka przejść urządzeniem po skórze leczonego obszaru.
Po zabiegu pacjent może odczuwać ciepło oraz lekkie pieczenie.
Następnego dnia można nakładać normalny makijaż.
Po kilku dniach następuje złuszczanie naskórka – zaleca się stosowanie preparatów kojąco-regenerujących
Zabiegi najlepiej jest wykonywać w odstępie około 2 tygodni, serii – około 5 zabiegów.

Przeciwskazania do wykonania zabiegu:

• aktywny stan zapalny i procesy ropne,
  • ciąża i karmienia piersią,
  • niewyrównana cukrzycy,
  • alergia na któryś ze składników substancji stosowanych do zabiegu
  • u pacjentów ze skórą naczyniową lub z ryzykiem występowania zwłóknień,
  • stosowanie leków obniżających krzepliwość krwi,
  • czynne choroby nowotworowe.

Cena zabiegu: od 349,-

Galeria