Medycyna estetyczna

Wypełnianie zmarszczek jest w pełni bezpiecznym, a zarazem skutecznym zabiegiem, posiadającym szerokie spektrum zastosowania przeciwzmarszczkowego.

Zabieg z użyciem botoksu jest całkowicie bezpieczny i krótki, trwa ok. 10-15 minut, poprzedzony jest konsultacją, podczas której wraz z pacjentem ustalany jest  pożądany efekt. Ból związany ze wstrzykiwaniem jest minimalny. Zabieg nie wymaga znieczulenia miejscowego.

Podczas zabiegu preparat wprowadzany jest za pomocą bardzo cienkiej igły w określony mięsień i działa tylko w obrębie mięśni, do których został on wstrzyknięty, zapobiegając tym samym skurczowi mięśni oraz marszczeniu się skóry. Prowadzi to do rozluźnienia mięśnia i znajdującej się nad nim skóry.

Efektem zabiegu jest idealnie wygładzona skóra w miejscu zabiegowym.

Zabieg zaczyna działać już po 2 -3 dniach od momentu wstrzyknięcia. Natomiast pełny efekt terapeutyczny jest widoczny po 7-10 dniach. Efekt po zabiegu utrzymuje się średnio 3 – 6 miesięcy. Zależy to od indywidualnych cech organizmu.

Usuwanie zmarszczek jest możliwe w określonych obrębach:

• zmarszczki przy oczach, tzw. „kurze łapki”
  • zmarszczki między brwiami, tzw. „lwia zmarszczka”
  • poprzeczne linie na czole
  • zmarszczki nosa, tzw. „królicze”
  • do unoszenia brwi, w celu nadania im młodszego wyglądu i złagodzenia wyrazu oczu.

Przeciwwskazania do stosowania zabiegu wypełniania zmarszczek:

• nadwrażliwość na kompleks neurotoksyny Clostridium botulinum typu A,
  • uczulenie na toksynę lub jej kompleks białkowy (z wyłączeniem Boccuture),
  • infekcja w miejscu, w którym ma być podany preparat,
  • ciąża i okres karmienia piersią,
  • czynny proces nowotworowy,
  • niektóre choroby neurologiczne, a zwłaszcza te z zaburzeniami przewodnictwa nerwowo-mięśniowego np. miastnia gravis,
  • przewlekłe schorzenia autoimmunologiczne,
  • choroby układu nerwowego, np. choroba Alzheimera, stwardnienie rozsiane, choroba Parkinsona

Cena zabiegu: od 299,-

Preparat który stosujemy jest naturalnym związkiem występującym w organizmie człowieka. Charakteryzuje się ogromnymi zdolnościami do pochłaniania wody, dlatego utrzymuje odpowiednie napięcie i elastyczność oraz właściwy poziom nawilżenia skóry.
Preparat ten jest popularny i ma różnorodne zastosowanie.
Odpowiednio dobierając rodzaj preparatu, możemy:

• wypełnić bruzdy,
  • wypełnić płytsze zmarszczki,
  • dodać objętości w miejscach które ją straciły,
  • wymodelować brodę i linię żuchwy,
  • powiększyć i wymodelować usta,
  • bezoperacyjnie skorygować kształt nosa

Przed zabiegiem wypełniania zmarszczek obszar, który ma być poddawany zabiegowi jest znieczulany –  najczęściej przez posmarowanie kremem o działaniu znieczulającym.
Efekty są natychmiastowe. Widoczne już po pierwszym zabiegu (trwającym do 45 min.). Po zabiegu może wystąpić rumień, niewielki obrzęk i tkliwość w miejscu podania preparatu, objawy te mijają średnio w ciągu doby.
Dzięki regenerującym właściwościom preparatu, nawet po całkowitym wyczerpaniu się w skórze preparatu, skóra wygląda promienniej. Zabiegi należy powtarzać zwykle co 8 – 12 miesięcy. Okres ten uzależniony jest od wieku pacjenta, stanu cery, prowadzonego trybu życia, zażywania używek, używanych preparatów do pielęgnacji.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża, karmienie piersią
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym
  • skłonność do powstawania blizn przerostowych
  • stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik)
  • nadwrażliwość na zastosowany preparat
  • choroby nowotworowe

Cena zabiegu: od 799,-

NICI PDO są obecnie najbardziej innowacyjnym produktem laboratoryjnym medycyny estetycznej do zabiegów poprawiających napięcie i elastyczność skóry. Oferta nici liftingujących jest bardzo szeroka. Występują nie tylko w różnych długościach ale i postaciach. Nici PDO mogą być proste, skręcone i z haczykami. Dzięki tej różnorodności możemy wykorzystywać ich działanie napinająco – stymulujące w wielu obszarach.

Nici liftingujące wykorzystuje się przede wszystkim w celu uniesienia „opadającej twarzy i szyi” by przywrócić młody estetyczny wygląd. Oprócz efektu liftingującego, stosowanie nici pozwala uzyskać również efekt odmłodzenia skóry poprzez ich działanie stymulujące na fibroblasty. Po zabiegu skóra jest uniesiona, bardziej napięta i elastyczna oraz zyskuje zdrowy ładny wygląd.

Obszary do zastosowania nici:

• twarz
  • szyja
  • dekolt
  • piersi
  • brzuch
  • uda
  • ramiona
  • pośladki
  • kolana

Zabieg trwa zazwyczaj ok 40 minut i jest praktycznie bezbolesny. Najpierw określane są punkty wprowadzenia igieł i linie wprowadzania nici pod skórą. Po oznaczeniu zakresu zabiegu następuje wprowadzanie igieł w tkankę podskórną. Igły umieszczamy w określonych punktach na twarzy w celu uzyskania efektu najskuteczniejszego napięcia skóry. W przypadku wywołania efektu estetycznego polegającego na relaksacji mięśni nici wprowadzamy głębiej bezpośrednio w mięśnie mimiczne.

Zaraz po zabiegu skóra może być lekko zaczerwieniona, mogą również pojawić się niewielkie krwiaki lub siniaki. Ustępują one zazwyczaj w ciągu kilku dni. Efekty zabiegu widoczne są natychmiast, niemniej jednak należy pamiętać, że właściwy proces neokolagenezy (tworzenie nowego kolagenu) rozpoczyna się dopiero po 10-14 dniach i tak naprawdę dopiero wówczas zaczynają być widoczne właściwe efekty zabiegu.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża i okres karmienia piersią
  • choroba nowotworowa
  • otwarte rany lub zmiany chorobowe skóry
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • terapia przeciwzakrzepowa